fredag 4. september 2015

Eg ser...

"Eg ser at du er trøtt..."
Ja kjære Thomas eg ser at du er trøtt, sliten og lei og at ting ikke går helt etter planen fortiden. Det viser også desverre blodprøvene som det også har blitt mange av i det siste.
"Men eg kan ikke gå alle skrittene for deg.....du må gå dei sjøl, men eg vil gå dei med deg...eg vil gå dei med deg..."
Ja Thomas du må nok gjøre jobben selv, eller skal vi heller sei at kroppen din må gjøre alt selv, og den er tøff, den er sta og i ditt hode holder du heldigvis ut, selv om det fortiden er steintøft, du har veldig lave verdier, du har mange stikk etter prøver, men likevel du holder ut, og du skal vite at vi går alle skrittene sammen med deg, du er vår sønn, og du er en bror som vi er så glad i alle sammen.
"Eg ser du har det vondt...
Ja Thomas eg ser at du har det vondt når du ikke får gjøre ting som du vil men ikke får helt til, ser at du har lyst til mye men er så sliten at du orker ikke...
"men eg kan ikkje grine alle tårene for deg...du må grine dei sjøl, men eg vil grine med deg, eg vil grine med deg.."
Det har blitt noen tårer, i løpet av dei siste månedene, men likevel ser du at det nytter ikke å bare legge seg ned å grine, men ja vi har grått noen tårer sammen, men vi klarer også å le sammen og heldigvis det gjør vi ofte...

Desse to versene av "Eg ser.." har kvernet inne i mitt hodet dei siste dagene, det har nok vært den del uker nå etter skolestart der vi har gått fra mye positive ting i forbindelse med skolestart og kjekt på skolen, til at det nok desverre også har blitt mye sjukehus og ikke minst blodprøver. Vi merker at det er tøffe tak, en maraton uten sidestykke som skjer i kroppen etter denne kuren. Thomas har vært heldig og sluppet unna både påfyll av trombosytter og blod, men det var helt til nå, og med veldig lave verdier så får han heller ikke være på skole og ha det kjekt med venner der....da er det godt å faktisk kunne gå på fotball kamp, være ute og kunne treffe venner der, ikke så stor fare med infeksjoner når man er ute....
Så får vi nok bare håpe at verdiene snur, og at vi får fortsette som planlagt, at kurene snart får en ende...det er noe som vi alle ser fram mot...for bekymringene er mange, ikke er det bare hos Thomas, men også andre ting som snurrer rundt, men vi satser på at alt vil ordne seg tilslutt, at vi snart får gode dager og en god høst vi også.
For vi vet at vi har også mye annet bra i vente, og mye å glede oss over, så da får dei tøffe dagene bare komme og gå...vi står dei nok over denne gangen også... God Helg!!

 Vi fikk godt påfyll både mor og sønn......

 Kjeder seg, SKAL ha med pcen......
 Det var godt å få seg en rusletur og høre humla suse og bølgeskvulp.....


 Vil bare ønske alle sammen....
 GOD HELG!!!!
Nyt helgen sammen med dei du er glad i og ta godt vare på hverandre, no er høsten her, og det begynner å bli en god inne tid sammen med alle dei kjente og nære...
Over og ut fra Roald....we will be back soon!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar