onsdag 17. mai 2017

Norge i rødt, hvitt og blått...

En fantastisk flott dag er snart ved veis ende. Vi har hatt en flott 17. Mai, vi har feiret med pølser, is, brus, kake og kaffi, slik det skal være og vi har kost oss sammen med familie og venner på Vigrahallen. Thomas har vært i fin form og også han sneik seg en tur ut av hula si for å bli med oss på feiring på hallen. Det er godt å kunne gjøre litt normale ting også sammen som familie. Siden gutten no er på dextametason er også verdiene skyhøye så da var det heller ingen stor fare å være sammen med mange hundre andre i dag. No er det kveld, den blir ikke lang i dag, siden vi må opp igjen til en ny tur til Trondheim i morga, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å ha med surpompen oppover, men det går forhåpentligvis bra, bare han kommer seg i seng før midnatt.
Vi skal opp for å bruke opp den ene deposytten Dr. Kristin klarte å fremskaffe på mirakuløst vis, og takk og lov for det.
Samtidig er det vel på tide med en prat om dei blodige affærene til Thomas, vet ikke helt hva som skjer, ho mor er i hvertfall veldig forvirret, hva skjer liksom, skal vi få vite noe, eller må vi vente og se, må vi ringe selv, og hvem ringer vi til?? Før har dette gått helt greit, da har vi fått vite med Åse sjukehus samt også fra St. Olav, dei har ringt etter at dei har fått svarene, forrige uke måtte jeg ringe selv, og fredag måtte jeg gi godkjenning selv for at dei kunne få tatt prøvene, siden ingen hadde lagt inn bestilling og ingen var å treffe på tlf, men det ordnet seg, og vi fikk tatt prøvene, men fremdeles forvirret, ja vi fikk svar fra Anders, og han var fremdeles for lav, men Anders er ikke hans lege som bestemmer om han skal begynne på tabletten eller ikke. Denne uken tok han prøvene i går, da visste jeg at han var over minste grensen, pga dextaen som han tar no, men nei, vi har fremdeles ikke fått vite om han skal starte eller ikke, så forrvirringen er stor, ...og ikke fikk vi vite om svarene heller, før jeg ringte i dag....Dette begynner å bli litt mye ekstra styr, og det skal vel være helt unødvendig også vil jeg tro....men får ta det opp i morgen, gi dei en oppstrekk, for slik vil jeg ikke ha det!!!
17. mai er over snart, dagen i morgen er snart her, og når også den er ferdig og jeg har fått sagt mitt, så er jeg mer enn klar for 1 uke ++ med fotball, kjenner på hvor heldig jeg er som fremdeles kan drive med mitt innenfor fotballen, det blir meg en stor glede når fredagen kommer og ikke minst lørdagen, kamp mot erkerival Valder, kan ikke bli bedre, før vi til neste helg smeller til med vår egen cup, mye styr og krevende ja, men fy så gøy også!!! Men først, sette på plass noen i hvitt!! Skal passe på så det ikke også blir rødt og blått!!!



 Flott tog på Vigra
 En flott russ også, som faktisk var våken etter natten...

 Thea sin klasse i toget




 Oppstaset og flott kar ja....



 Må du da.....
 Koselig rundt bordet på hallen...


 Og endelig, i hvertfall i følge Thea, kunne bunaden fare...

GRATULERE MED DAGEN!!!
Over og ut fra Roald

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar