tirsdag 2. mai 2017

INNELÅST

Da er det vel på tide å få ned noen ord om kor forferdelig vi har det her i bartebyen denne gangen, ta et skikkelig syte innlegg tenker jeg. Neida det er ikke fullt så gale, vi er innelåst på rommet ja, vi er i tillegg plasert på medisin, dermed mye mindre rom og ingen tv på veggen, men vi har det bare forferdelig kjedelig og det er lite vi kan gjøre med egentlig. Vi vil ikke ha noe norovirus i hvertfall, så vi følger reglene til punkt og prikke....Og det gjør heldigvis dei som kommer inn på rommet til oss også, forhåpentligvis vil det snart bli opphevet dette portforbudet, men enn så lenge holder vi oss på rommet, sånn er det bare. Men vi synes jo litt synd på oss sjøl da, det gjør vi jo men men. Jeg trodde og håpet på litt selskap ute i hverfall, men det varte bare helt til i går tidlig ettermiddag, da forsvant først den ene så den andre, heldig for dei som slapp ut, men jeg syntes mer synd i meg selv da...for hvem skulle jeg prate med da?....Thomas som ligg med headsettet på og sier bare mamma, når det er noe han vil ha??? Stille og rolig er det i hvertfall, og cupen til Vigra IL er snart ferdig panlagt.....
Behandlingen går heldigvis som planlagt, gode verdier har han også og det er jo bare helt supert.
Vi fikk oss ei fin helg før vi reiste oppover i hvertfall, fikk med oss mesteparten av konfirmasjonen til Kaja og det var en helt super flott dag. Og jeg fikk holdt en tale med litt overraskelser innimellom, men vi overlevde både jeg og konfirmanten.
Våren er i annmarsj her i Trondheim i hvertfall, har vært fine dager å være ute i, så har kost meg med litt gåturer og nytt sola, må bare komme seg litt ut før man blir helt gal i hodet og veggene kommer mot meg....
Vi er snart halveis i oppholdet, så no gjelder det å finne ut om vi må ha en ny 5 dagers allerede om 1 1/2 uke eller om dei har fått tak i den medisinen Thomas må ha for den dagskuren. Håper inderlig at den kommer, for skal vi ha annenhver uke med 5 dagers her oppe, da kommer vi til å bli galne hele gjengen tror jeg...både vi her og dei hjemme...Men nok engang, må vi så må vi....kanskje vi da må trygle om å få det i Ålesund, men om Kristin lar oss få lov, det er jo ikke sikkert...
Livet i norovirusland går i hvertfall videre, dagene kommer og går, vi kjeder oss men ellers går livet sin vante gang....

 Var så heldig å få være sammen med lille gullet mitt ute slik at mora fikk pakke litt, herlige Evin💜
 Blåklokkene titter fram..🌺
 Innelåst, betyr fysio på rommet og skole på rommet!! Uvant å se Frode i hvitt...😉

 Trær i full blomst..herlig skue 😊
 Måtte bare dele et gammelt bilde av Thomas og Thea 💖 Det var den gang dei var små og venner, ikke store og kranglete ( Thomas krangler vel mest med ho 😏)
Og tilslutt et sammensatt bilde av den flotte konfirmanten sammen med sine søsken og Thea 💕

Da ønsker jeg alle en solrik uke videre, kommer sikkert mer syt fra plastikken her i Trondheim etterhvert, men no er det over og ut!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar