tirsdag 24. november 2015

WOW!!!!!

Da er jeg og Thomas trygt plassert på suiten på Barn 4. Det var med stor glede vi denne gang gikk inn døren og når vi blir mottatt så godt som vi bestandig blir her oppe, så er det med et smil om munnen. Det burde vel blitt skrevet et eget innlegg om den fantastiske gjengen som er her oppe på Barn 4, dei gjør en helt fantastisk jobb, ikke bare for pasienter men også for dei pårørende. Og det er så godt å være i trygge hender på alle måter og uansett hva så kan det på en måte ordnes. Dei er gode samtalepartnere, og ikke minst så har dei erfaringen og tryggheten når det gjelder behandling også. Så nå er alt klart for den siste kuren til Thomas også får vi bare håpe på at det også blir den aller aller siste kuren i Thomas sitt liv, selv om vi ikke har noen garanti for akkurat det. Men det er jo lov å håpe.
Dagen i dag startet godt på alle måter, og vi kom oss avgårde når vi skulle og vi landet pent og pyntelig på Værnes uten dei altfor store hoppene eller ristingen, noe som er uvanlig her på Værnes. Jeg og Thomas har også hatt som mål at vi skulle klare å kapre oss ei TESLA drosje før kurene nå er over...dvs vi hadde da 2 muligheter igjen, i kveld og når vi skal hjem. Og jaggu meg fikk vi i dag vår drømmetur i TESLA drosja. Fy for en bil sier jeg bare.... det var en drøm som gikk i oppfyllelse for oss begge og det var kanskje ikke så rart at vi gliste når vi gikk inn døra...ikke hver dag man får sitte i en bil til en verdi av 700.000 kr. Og nei, jeg har ikke mindre lyst på en Tesla etter den turen i dag...måtte jeg bare vinne i lotto..
Thomas var og spent på om han fikk rom med bad, om vi fikk rom på Barn 4 i det hele tatt, men joda denne gangen har vi fått stor suiten, med smart tv og eget stort BAD!!! Så da var det veldig greit å pakke ut og slenge seg på senga...ja den er nok den samme..plastikk fantastic....men det overlever vi tenker jeg. Og med menyen på kjøkkenet som viser null kylling resten av uken, tror jeg nok av vi skal kose oss dei få dagene vi skal være her oppe.
Og med nissene og juletre på plass også så er det bare å nyte dagene tenker jeg. Blir nok den siste husmorferien for meg på ei stund, så jeg skal samle krefter og nyte dagene.
Og med blodverdier på gode nivåer så er det bare å kjøre på med ny kur, la oss bli ferdig med skiten...
Og Mathea er informert om at Thomas er på plass, så kanskje vinglepetteren får litt bøy og tøy også.Og ikke minst endel skole arbeid blir nok gjort også. Så dagene vil nok gå fort, men det er helt greit det, når vi vet at vi kommer hjem til nisser og julegrantenning og 1.søndag i advent.

Men for no, gliser vi bredt i hver vår seng her på Barn 4, og kvelden tikke snart mot natt....så får vi bare se hva dagen i morgen vil bringe.

 Ja den er fin....


 Koselig å gå inn døren her oppe...


 Og joda dei var på plass, ventet nok bare på meg....
Koselig å gå i "Gata" også..
Med noen kose bilder så sier vi natt og takk for i dag, over og ut fra Trondheim og Barn 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar