mandag 21. desember 2015

Årets julegave...

Mange har spurt om hva jeg ønsker meg til jul i år...noen svar har jeg måttet gitt men alle har fått det samme egentlig i spedd noen få banale ønsker som jeg også vet vil gjøre meg glad. Årets julegave kom i dag, etter at Thomas tok MR forrige mandag så har vi ventet i spenning på resultatet, og i dag kom gla meldingen om at gutten fremdeles er kreft FRI!! Det er det mammahjertet ønsker, håper og tror på at gutten nå skal få være resten av livet. For selv om blodprøvene er litt rufsete, mye opp og ned, så sier fremdeles MR bildene at det ikke finnes kreftceller i kroppen til Thomas. Så egentlig  ønsker jeg meg ikke så mye til Jul, bare det at vi i år får være sammen, og ha ei "normal" jul er nok for meg egentlig...men likevel så gleder vi oss alle til jul, til all den gode maten, presangene og ikke minst at vi i år får være hjemme og bare ta livet med ro...Dette året har gått veldig fort, for 1 år siden satt vi og fikk vite at det blir stråling, enten i USA eller i Tyskland, og vi visste vel også at det ikke kom til å bli noen hjemme jul, synes det nesten er som om det var i går vi satt og snakket om det, og om kaos julen og nyttårs feiringen det ble...og ikke minst dagene som gikk så fort og vips så var vi i Jacksonville....og no er det mange mnd siden vi kom hjem, og mye har skjedd siden den gang...men vi vet jo at også 2016 vil gå fort, med mye sjukehus og andre ting, og om 3 mnd er det påan igjen med ny nervepirrende MR, og slik vil nok 2016 gå, men vi satser, håper og tror på et bra år!!
Men først skal vi alle nyte julen, vi skal spise god mat, være sammen med alle dei som vi er veldig glade i og som betyr mye for oss alle og ikke minst få ladet batteriene til det som kommer i 2016.Vi er nå stortsett klare for jul, vi er ferdig med det meste, eneste som nå mangler er en julekjole og masse mat, så får vel satse på å kjøpe en ekstra stor kjole tenker jeg. Eller handle mindre mat...

Så med desse ord, denne gledelige nyheten om MR så vil vi ønske alle sammen en RIKTIG GOD JUL, husk at det å være sammen med dei du er glad i er en like bra pakke som en ny Iphone.....
GOD JUL!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar