onsdag 29. mars 2017

Takknemmelig og glad....

Sitter her i sofaen i meget dyp takknemmelighet, over å kunne få en slik flott dag, over å kunne si at jo i dag er jeg ett år eldre, å kunne fleipe om at no er jeg gammel, begynner å kjenne det på gikta osv... Er utrolig glad og takknemmelig for alle som har tenkt på meg i dag, har nå i kveld kunna kosa meg med mange flotte hilsner på facebook og ikke minst dei som kom hit i dag for å feire sammen med meg, ja tenk jeg er ett år eldre, ja jeg kjenner at jeg ikke er 20 lenger, men å kunne feire bursdag er nok like kjekt uansett kor gammel man blir. Men min kjære tante unge, syntes det var rart at tante skulle feire uten å få kake.....og når ho i tillegg lurte på om ikke onkelen kunne ha baka ei kake til meg, og svaret mitt da ble at jeg nok må bake den sjøl, men ikke i dag, ja da vart det nesten krise, helt til jeg sa at jeg måtte vente til helgen med kaken...da vart det greit likevel...
Er så glad og takknemmelig for den flotte familien min med både smått og stort, som alltid er der og stiller opp, uansett hva. Også i dag, og hadde tantegullet vært nærmere hadde vel ho baka kake til tanta si 💖
Venner betyr mye, og det var kjekt med gode venner på besøk i kveld, og nei ikke til kake men til kveldsmat, og det er så godt med sånne dager, da alt er positivt og alt er bare helt godt.
Og med gogutten i ganske bra form, kan man ikke be om mer tenker nå jeg.
Om noen minutter skal jeg også avslutte dagen min, med å sjekke likes og kommentarer for å finne ut hvor mye jeg skal vippse over til Barnekreft foreningen. Det er ei forening som gjør så ufattelig mye for oss som har kreftsjuke barn/ungdommer....og vi har vel nytt godt av både pizzakveld med en god prat attåt både jeg og Thomas, har blitt noen slike i løpet av dei siste åra...Og i tillegg har dei mange kjekke aktiviteter for både små og store, er så takknemmelig for hver krone som blir gitt dit....
Så får jeg avslutte min takknemmelighet og gledes dag ved å donere bort noen gode kroner så gjør jeg det med stor glede 💙


Thomas forlangte sjokoladeboller....greit sa jeg, om du triller dei ut sjøl.....og det gjorde han gitt...


 Det nærmer seg påske, og jeg fikk lyst å sette fram litt påskepynt etter vasken i går...skulle jeg aldri ha gjort..stakkars lille påskekyllingen min....avgått ved døden dessverre, men katten Mia var storfornøyd da....

 Kveldsmat var godt det....og nei ingen sunnmørske kakebord i dag....

Og heldige meg, ble det flotte gaver også, samt litt peeeng....Neste uke på plastikken er redda...TØRST!!!!

Da er natten snart her, en flott, fantastisk dag er over og det neste jeg nå må gjøre er å vippse litt penger....ha en fortryllende natt, over og ut fra Roald....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar