torsdag 22. januar 2015

We got BINGO!!!!!!

I dag har det vært en kjekke dag i Jacksonville. Vi startet dagen på en litt kjedelig måte i og med at vi hadde en tidlig time på fysioen, og vi hadde bestilt bilen her på huset, men dei hadde strøket oss ut og bilen var ute på langtur...jaja ikke noe kjekt men det ordnet seg det også heldigvis. Folkene her på huset fikk flyttet timen for oss og vi fikk slappet av og snakket hjem før det ble full rulle. Samtidig så begynner jeg å få nok av diskusjoner på mail ang ting vi har krav på men som vi ikke får fordi dei som skal ta avgjørelsen hjemme faktisk ikke forstår at realiteten er noe annet enn det som står skrevet i papirene, drita lei og no har det nesten blitt en prinsipp sak for meg, og ja dei neste som dei sender hit vil nok desverre møte på det samme som oss...jaja...full pensjon meg her liksom...leve på luft og wienerbrød....jaja....nei nok syting for det, kjenner jeg blir bare så irritert av tanken, men noen vil bare ikke forstå virkeligheten....får gjøre som min far sa, ta bilder!!!
Men uansett kor irritert ho mor ble, så måtte vi suse avgårde på fysioterapi...der gjorde gutten ho mor så stolt og glad enda engang. Han gjør fremgang for hver dag, og det er så godt å se på, i dag gikk han trapper uten å holde seg, han gikk fort på tredemølle, og han gikk opp og ned en "bakke" uten noen hjelp, og uten å være ustødig. Og mens han sto på tredemølla så sto jeg rett foran han, og ser på gutten, og plutselig legg jeg merke til at den høgre øyet som han ikke har klart å bevege skikkelig er på god vei til å bli bedre, han ser mye mer til siden og øyet stopper ikke lenger slik det gjorde for noen dager siden, da jeg såg det hadde jeg mest lyst til å juble høgt og hemningsløst, for det øyet har bekymret meg veldig mye. Ble skikkelig lettet når jeg oppdaget det ja..Etter at vi var ferdige på fysioen, så kom vi oss tilbake til lunsj, og i dag vart det faktisk noe som amerikanerene bare rister på hodet av..nemlig SALATBRØD, og det smakte himmelsk godt!!! Og siden Thomas hadde sen time med protonbehandling i dag ble det gjort noen lekser og sett litt tv og ellers bare slappet av. Thea fikk leke med dei andre og kosa seg max. Kl 4 kom Mitch og hentet oss i vanen sin og vi suste avgårde til proton behandling og ikke minst Fun Night som dei arrangerer hver torsdag for barn som går på proton behandling og deira familier. I dag var det kyllingsandwich, kyllingwraps og kyllingnuggets som sto på menyen..og ikke minst så spilte vi BINGO!!! Og der vann vi jaggu meg mange premier, har aldri vunnet så mye jeg før som vi har gjort her borte, bør vel finne meg noe lotto styr hehe...vi kosa oss masse og det var en kjekke ettermiddag med mye latter og mye bingo!!! Og ikke nok med at vi spilte bingo på protonsenteret, men jaggu meg var det ikke bingo på huset når vi kom tilbake også, og der stakk vi også av med 2 premier.....og den ene var en av hovedpremiene, en amerikansk fotball, så no kan vi innføre noe nytt også på lille vigra.....no er det kveld, og i morga er det heldigvis bare protonbehandling som står på programmet, skal igrunn bli godt med helg også, denne uken har bare flydd avgårde.....før vi vet ordet av det er vi på hjemvei....


 Opp og ned, opp og ned...uten å bruke armer...



 Heia bror!!
 Synes dei er flinke med å dekorere rom for barna her borte....



 Opp og ned "bakken"
 BINGO!! Disney bingo til og med!!

 Thea venter i spenning....






 Her er premiene vi vann på protonsenteret....

 Så var det bingo på huset.....

 Og her er premiene vi vann der...P.S noen som kan reglene i amerikansk fotball???? Jeg kan dei ikke, kaller det bare bryt og bend fotball...
Dette var det vi hadde for i dag, over og ut fra Jacksonville i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar