lørdag 28. mars 2015

Ut på tur aldri sur...

Ja da ble det noen korte men veldig gode timer hjemme i si eiga seng før vi i dag, tidlig på formiddagen satte oss i bilen med kurs for Trondheim og go guttene som befant seg der oppe. Guttene har hatt det fint, ingenting som har stått på der i gården og dei har fått god hjelp fra alle på avdelingen. Men likevel så var det godt for ho mor å være på plass igjen...er visst noe som heter hjem kjære hjem...og det er det vel her snart tenker jeg.
Vi hadde en fin kjøretur oppover med et helt greit vær, var i hvertfall ikke snø og slaps her som det har vært på østlandet siste dagene...Var godt å se at Thomas var i strålende humør og at han og Kristian hadde hatt en tur på Bunnpris i dag. Var nok godt å få luftet seg litt tenker jeg. Han slit litt med å bruke magemusklene ennå, vil ikke lystre han så han føler seg en smule slapp og vesen i kroppen, men det er jo noe som vil gå seg til. Er i full gang med sondemat, ny økning i dag, og i morgen er planen at han skal ha måltider og ikke henge på sondematen hele dagen. Så får vi håpe at det fungerer og at det vil fungere også på mandag slik at vi faktisk kan reise hjem på tirsdag eller onsdag...kjenner på hele kroppen at det hadde vært godt med noen dager hjemme no...Men det får no bare komme det som kommer tenker jeg, er ikke jeg som bestemmer hverken tempo eller annet så det er nok bare å henge på så godt man kan. Men i morgen blir vi her, tar Thomas med oss opp i leiligheten for litt god mat og ei lita bursdagsmarkering, ønsker meg alltid snille barn, og det er jeg så heldig at jeg får hvert år.....Dessuten må man visst huske å stille klokken en time frem....jaja får visst sove en time mindre også da....Og det er vel akkurat det man trenger i desse tider.....

 1. stopp: Sjøholt

 Vestenes - Molde ferga...


 Thea synes det er stas med fergeturer

 Halsa...


Siste stopp før Trondheim....
Jaja så fikk jeg no skrevet noen ord i dag også, og i dag sier jeg over og ut fra Trondheim gitt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar