tirsdag 31. mars 2015

Home sweet home!!!

Da var det endelig klart for å kunne få en etterlengtet tur hjem for Thomas og resten av gjengen som har vært i Trondheim no dei siste dagene. Thomas og Kristian var innvilget en kort flytur, mens resten av oss putra avgårde i bil. Det gikk greit det også, og det var kjempedeilig å entre Vigra og Roald.
Men dagen i dag startet med å vaske oss ut av leiligheten, det er veldig kjekt at kreftforeningen har 2 leiligheter som vi kan låne når vi plutselig blir noen flere som er i Trondheim, ser ikke bort fra at det kan bli flere turer dit. Så mens vi vasket og pakket oss ut i bilen var gutta boys på sjukehuset og det gikk veldig bra det. Da vi kom ned med sengetøy og sånt som vi hadde brukt i leiligheten så var Thomas klar for å gå på trening sammen med Mathea. Det gikk strålende, med litt tredmølle og ikke minst lek med ball, noe som Thomas alltid syntes er morro. Vi andre var klare for å dra hjem, og skulle vi komme hjem før dei andre så måtte vi bare sette oss i bilen og kjøre mot Sunnmøre, Giske Kommune, Vigra og Roald....kjente det gjorde godt å komme seg hjem en tur ja...
Da vi var kommet oss hjem og vi hadde fått tømt bilen, var jeg gal nok å foreslå for Lise Mari at vi skulle hive oss rundt og ta en kjapp vask, ble ikke noe nedvask, men en kjapp påskevask, og vi var til og med på mørkeloftet og fann påskepynten....så da fikk vi bare gjort unna det også, og jaggu meg rakk vi det før guttene kom hjem. Så i morgen er det bare en liten vask av badet som står igjen, DA skal ho mor ta påskefri, bare kose meg sammen med resten av gjengen, og ikke minst være sammen med goingene fra Bergen som kom i dag, også kommer det besøk til oss fra Averøya på fredag, også kommer mamma og pappa fra sydensland på lørdag, det skal bli ei kjekke og super påske, før vi atter setter oss på flyet og drar mot Trondheim igjen.
Har også vært så heldig at jeg fikk bursdagsgaven min i dag, så da har ho mor fått seg nytt og spennende leketøy, den skal utforskes og oppdateres med det jeg vil ha på den i løpet av påsken.
Etter at Thomas og Kristian hadde landet og dei ble så hentet og atter innstalert her hjemme, måtte vi til med foring av Thomas, så da var det opp med matsekken, stille inn pumpen og finne fram utstyret som vi trengte for det, og det gikk jaggu meg greit det også. Gutten fikk i seg det han skulle, og han hadde også fått i seg litt lefse på flyet, men han var trøtt og sliten så gutten gikk tidlig å la seg, men det kommer nå en dag i morgen også, og det blir sikkert en flott dag det også...



 Vi var heldig med reise været i hvertfall... Halsa..
 Molde

 Dagens kjappe og usunne middag...


 Og jaggu meg ble det påske også i heimen...

Høyt henger den, og viktig er den i hvertfall, matsekken...

Men no er det påskefri, og den skal nytes...så i dag kan jeg endelig skrive: Over og Ut fra ROALD!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar